dissabte, 25 d’abril del 2015

El mestre David en les xarxes socials

Hola alumnes.
Ací us deixe un mapa conceptual al voltant de les xarxes socials i altres maneres d'accedir als perfils del mestre David.


Us deixe ací també tots els enllaços per a accedir a aquestes xarxes on podeu trobarme:
Respecte al blog, és aquest mateix on es trobeu: elblogdelmestradavid.blogspot.com.es
En twitter, podeu trobarme en el següent enllaç: @MesteDavidGil
He creat un compte en Pinterest que tracta d'aspectes educatius interesants: https://es.pinterest.com/davidgiltrafalg/
Per altra banda, ja coneixeu el meu correu electrònic: davidgiltrafalgar@gmail.com
També he creat un perfil en la xarxa social edmodo, una ferramena educativa per a treballar al aula des de les xarxes: www.edmodo.com/home#/profile/1940558
Per altra banda, per a compartir recursos educatius amb altres mestres i docents, vaig crear un perfil en diigo, una ferramenta molt interesant que ajuda a trobar recursos i eines que altres docents aconsellen: www.diigo.com/profile/mestredavidgil
Per últim, el meu perfil de docente.me em permet junar tots aquests perfils i que altres docents o usuaris en general coneguen el meu currículum docent: http://www.docente.me/usuarios/perfil/davidgil


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada